Blog
Verhalen die je gewoon móét lezen. Punt.

EEN KICKASS CONTENTSTRATEGIE IN 6 STAPPEN

Er is een magic number voor communicatieprofessionals en dat is niet wat De La Soul rapte in ‘The Magic Number’. Er zijn namelijk niet drie (10 punten als je die zo wist), maar zeven contactmomenten nodig om jouw doelgroep te activeren.

SCHRIJVEN ALS HEMINGWAY

Bij GI zijn we gek op dat éne fragment van Omroep Maxim. Een antiekverkoper vertelt wat hij vasthoudt: een mooi decoratief porseleinen mandje uit Makkum, gemaakt door de firma Tichelaar. Dat moet korter, zegt presentator Maxim Hartman.

DE MYTHE VAN MULTITASKEN

Ik denk altijd dat ik het kan, maar niets is minder waar. Ik heb het natuurlijk over multitasking. Oké tijdens het tandenpoetsen ook nog mijn sloffen uitdoen lukt wel, maar een gesprek voeren met iemand en tegelijkertijd een goede mail typen?

MAAK JE MARKETINGCOMMUNICATIE RESPONSIVE MET DUNGEONS & DRAGONS

Het begint meestal in een herberg, een Dungeons & Dragons avontuur. Als je onze blogs vaker leest heb je er al eerder een referentie gezien naar deze klassieke role-playing game.

REBRANDING? RE-INVENT YOUR BRAND

Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen?

PERFECT MATCH: B2B INFLUENCER MARKETING DOE JE ZO!

Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten.

THE PLACE WHERE THE MAGIC HAPPENS

Roze muren en lichtgevende apen. Nee, ik heb het hier niet over wat ik vannacht gedroomd heb! Waar ik het wel over heb? The place where the magic happens, en daarmee bedoel ik natuurlijk ons nieuwe kantoorpand ;-)!

7 TIPS OM JE STRATEGIE OP KOERS EN JE DOEL VOOR OGEN TE HOUDEN

Contentstrategie is eigenlijk gewoon topsport. Het is eindeloos werken naar dat doel, die marathon, wedstrijd of klim. En uiteindelijk is het vooral doen, doen en blijven doen. Maar hoe kijk je verder dan het 'nu' om je doel te bereiken?

5X LEESVOER! HOE O.A. DUNGEONS & DRAGONS BIJDRAAGT AAN DE KWALITEIT VAN JE WERK

Wanneer heb je voor het laatst gelezen? Niet scrollend door je Facebook tijdlijn of Instagram feed, nee écht, met een boek in de hand? Omdat we geloven dat kennis delen vermenigvuldigen is, delen we onze favoriete boek(en) én bijbehorende inzichten..

GET INTO THE FLOW: DIT LEVERT CREATIEF ZIJN ZONDER EINDDOEL JE OP

Doe jij het weleens, creatief bezig zijn zonder doel op zich? Je kan hierdoor in een heerlijke flow terecht komen. Het resultaat maakt dan niet meer uit, de bezigheid geeft je al reden tot gelukzaligheid. En dat levert je heel veel op...