Blog
Verhalen die je gewoon móét lezen. Punt.

DIGITALISEREN MET GI’S REMOTE SESSIONS

Veel bedrijven hebben hun werkwijze acuut moeten aanpassen door het Corona-virus, waardoor veel werknemers vanuit huis werken, of hebben gewerkt. Dat is nogal een verschil als je gewend bent om op kantoor te werken met je collega’s.

PURPOSE MARKETING OF JUIST JE PURPOSE VINDEN?

Weer zo'n marketing buzz term voor de bullshit bingo hoor ik je denken. Ja, daar heb je zeker wel een punt mee, want purpose marketing mag dan nog steeds hot zijn, veel experts zijn er alweer klaar mee.

EEN KICKASS CONTENTSTRATEGIE IN 6 STAPPEN

Er is een magic number voor communicatieprofessionals en dat is niet wat De La Soul rapte in ‘The Magic Number’. Er zijn namelijk niet drie (10 punten als je die zo wist), maar zeven contactmomenten nodig om jouw doelgroep te activeren.

SCHRIJVEN ALS HEMINGWAY

Bij GI zijn we gek op dat éne fragment van Omroep Maxim. Een antiekverkoper vertelt wat hij vasthoudt: een mooi decoratief porseleinen mandje uit Makkum, gemaakt door de firma Tichelaar. Dat moet korter, zegt presentator Maxim Hartman.

DE MYTHE VAN MULTITASKEN

Ik denk altijd dat ik het kan, maar niets is minder waar. Ik heb het natuurlijk over multitasking. Oké tijdens het tandenpoetsen ook nog mijn sloffen uitdoen lukt wel, maar een gesprek voeren met iemand en tegelijkertijd een goede mail typen?

MAAK JE MARKETINGCOMMUNICATIE RESPONSIVE MET DUNGEONS & DRAGONS

Het begint meestal in een herberg, een Dungeons & Dragons avontuur. Als je onze blogs vaker leest heb je er al eerder een referentie gezien naar deze klassieke role-playing game.

REBRANDING? RE-INVENT YOUR BRAND

Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen?

PERFECT MATCH: B2B INFLUENCER MARKETING DOE JE ZO!

Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten.

THE PLACE WHERE THE MAGIC HAPPENS

Roze muren en lichtgevende apen. Nee, ik heb het hier niet over wat ik vannacht gedroomd heb! Waar ik het wel over heb? The place where the magic happens, en daarmee bedoel ik natuurlijk ons nieuwe kantoorpand ;-)!

7 TIPS OM JE STRATEGIE OP KOERS EN JE DOEL VOOR OGEN TE HOUDEN

Contentstrategie is eigenlijk gewoon topsport. Het is eindeloos werken naar dat doel, die marathon, wedstrijd of klim. En uiteindelijk is het vooral doen, doen en blijven doen. Maar hoe kijk je verder dan het 'nu' om je doel te bereiken?