Onze kracht
zit van binnen

Wat vraag je aan de trainer van de grootste voetbalclub ter wereld voordat de beslissende wedstrijd wordt gespeeld? Juist, wat is je strategie? Alles wat je doet start dus met een strategie, eentje die je nog moet uitstippelen (waar wil je naar toe?), reeds bepaald hebt of juist eentje die perfect is toegespitst op een specifiek vraagstuk. In alle gevallen zorgen we ervoor dat jouw communicatie in één lijn is met waar je naar toe wilt en hoe je dat wilt doen. En daarbij maakt het niet uit of je actief bent in de B2B of de B2C markt. In beide gevallen kijken we samen hoe we jouw merk het beste neer kunnen zetten. 

Welke tactieken of methodes we hierbij gebruiken? Die gaan we natuurlijk niet allemaal prijsgeven, maar denk eens aan een customer journey traject, het opzetten (of doorvertalen) van een marcom plan of een inspirerende strategische sessie. Uiteraard horen tactieken voor meer brandengagement of het inzicht geven in je belangrijkste sterktes en zwaktes daar zeker bij. Dus, wie daagt ons uit? Liever vandaag dan morgen, wij zijn er klaar voor :-)

Voor de Stahl case hebben we gebruik gemaakt van Strategie

Bekijk de case

Een goed concept bevat de essentie van jouw boodschap. Een super concept beantwoordt daarmee ook de (latente) behoeften van jouw klant en doelgroep.  Het is de kapstok, waar al jouw communicatie aan komt te hangen.

Wij vinden het enorm leuk om dat concept vorm te geven. Maar dan wel een concept dat de motor is voor communicatie die verrassend, effectief en pakkend is. Een boodschap die blijft hangen als een Efteling deuntje. Daarvoor gaan we graag de diepte in om jou en je doelgroep te doorgronden.

Dat vinden wij leuk. Héél leuk zelfs!



Voor de Aduu Mal case hebben we gebruik gemaakt van Concept

Bekijk de case

Je kunt nog zo'n goed idee hebben. Als de uitvoering niet 'spot on' is, is de impact dat ook niet.

Daarom zorgen we bij GI dat het design altijd perfect aansluit op het concept en het uiteindelijke middel. Dus of het nu een nieuwe visuele identiteit, conceptschets, animatie, infographic, website, brochure, advertentie of iets heel anders is – wij hebben de experts in huis. We zorgen ervoor dat alles klopt want elk nieuw staaltje werk moet shinen. En door hierbij te winnen op vorm, kleur, typografie en communicatieboodschap zijn we elke keer weer vastberaden impact te maken.

Voor de Cito case hebben we gebruik gemaakt van Design

Bekijk de case

Onze DTP'ers doen altijd een stapje meer - ze willen telkens weer verrassen, meedenken en je adviseren. Niet simpelweg enkel uitwerken dus. En dit is belangrijk, want wat jouw doelgroep van je ziet vormt het beeld wat ze bij je merk hebben. En dat moet natuurlijk perfect zijn. Daarom hebben al onze DTP'ers een focus waar je bang van wordt. Echt waar. Tot op de millimeter en pixel nauwkeurig zorgen zij ervoor dat een uiting nóg beter communiceert. En daar stopt het niet. Naast de technische expertise zijn ze óók nog creatief, wat betekent dat het resultaat altijd 100% klopt - op alle fronten. 

Kortom, ons DTP team werkt iedere dag aan het afleveren van het allerbeste werk - werk dat altijd weer een niveau hoger is. Online of offline? Beiden natuurlijk, maar altijd perfect op elkaar afgestemd, vaak samengebracht in duidelijke guidelines of een overzichtelijke brand manual.

Voor de Optisport case hebben we gebruik gemaakt van DTP & uitrol

Bekijk de case

Meer weten?

Mieke Evers
kan je alles vertellen
over onze expertises