Hey, ken ik jou
niet ergens van?

Eén van de meest gebruikte openingszinnen ooit. Alleen proberen wij je niet te versieren, maar willen we je écht leren kennen. En aangezien jij je nu op onze contactpagina bevindt betekent dat waarschijnlijk dat jij ons ook wilt leren kennen. Dus vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.
info@gi.nl
Tel. +31 (0) 40 204 56 12

Strijp-T Gebouw TQ
Achtseweg Zuid 159R

5651 GW Eindhoven

6 min.

5 tips om jouw bedrijf dat multiply effect te bezorgen

Stel je het volgende eens voor: klanten die in de polonaise naar buiten – en weer naar binnen – gaan, omdat ze zó tevreden zijn over jouw service. Zulk soort enthousiasme schalen we onder het multiply effect. Hoe bezorg je die vermenigvuldigende factor. Lees meer

7 min.

7 tips om je strategie op koers en je doel voor ogen te houden

Contentstrategie is eigenlijk gewoon topsport. Het is eindeloos werken naar dat doel, die marathon, wedstrijd of klim. En uiteindelijk is het vooral doen, doen en blijven doen. Maar hoe kijk je verder dan het 'nu' om je doel te bereiken? Lees meer

5 min.

AVG/GPDR: de perfecte kans om merkambassadeurs te creëren

In 2018 is de Europese wetgeving rondom de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) ingegaan. En naast alle negativiteit, brengt het veel positiefs met zich mee. Zoals? Nou, je creëert er merkambassadeurs mee. Lees meer

5 min.

De mythe van multitasken

Ik denk altijd dat ik het kan, maar niets is minder waar. Ik heb het natuurlijk over multitasking. Oké tijdens het tandenpoetsen ook nog mijn sloffen uitdoen lukt wel, maar een gesprek voeren met iemand en tegelijkertijd een goede mail typen? Lees meer

9 min.

Draagvlak voor je customer journey en kpi's met covey

Als jij online met je merk succes wil boeken, loop je snel tegen spraakverwarring aan. Online marketeers spreken vaak een taal die klinkt alsof ze rechtstreeks uit Star Trek komen. Ik refereer niet naar Klingon, wat overigens een volledige taal is di... Lees meer

8 min.

Eat the frog dan komt de rest wel goed

Heb jij vandaag je kikker al gegeten? Tenzij je Frans of Chinees bent, zal je een keer flink fronsen bij deze vraag*. Ik bedoel namelijk niet daadwerkelijk een kikker eten, maar de vervelendste taak die je deze dag te wachten stond. Heb je die al ged... Lees meer

1 min.

Elevate your elevator pitch in 60 seconds

Time is money. En jouw toekomstige baas of je hoofdinvesteerder is druk genoeg. Stel, jullie staan samen in een lift. Liften gaan snel, dus je moet knallen. Onze tips in 60 seconden: Lees meer

9 min.

Niemand gelooft een merk dat claimt authentiek te zijn

Authenticiteit, als je dat hardop noemt als een van je merkwaarden, dan doe je het verkeerd. Hoezo dan? Als je heel hard roept dat je authentiek bent, dan is dat net als met ‘rebels’: 100% zeker dat je het dan niet bent. Lees meer

3 min.

Get into the flow dit levert creatief zijn zonder einddoel je op

Doe jij het weleens, creatief bezig zijn zonder doel op zich? Je kan hierdoor in een heerlijke flow terecht komen. Het resultaat maakt dan niet meer uit, de bezigheid geeft je al reden tot gelukzaligheid. En dat levert je heel veel op... Lees meer

5 min.

Holy fuck dit brengt de toekomst van seks en marketing voor marketeers

Seks en marketing is al lang geen opmerkelijke combi meer, maar de toekomst van deze twee samen laat ons af en toe zweten: seks met robots, m.b.v. Virtual Reality of met meerdere partners. Hoe speel je daar nou met marketing slim op in? Lees meer

7 min.

Maak je marketingcommunicatie responsive met dungeons and dragons

Het begint meestal in een herberg, een Dungeons & Dragons avontuur. Als je onze blogs vaker leest heb je er al eerder een referentie gezien naar deze klassieke role-playing game. Lees meer

6 min.

Rebranding re-invent your brand

Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen? Lees meer

10 min.

Schrijven als hemingway

Bij GI zijn we gek op dat éne fragment van Omroep Maxim. Een antiekverkoper vertelt wat hij vasthoudt: een mooi decoratief porseleinen mandje uit Makkum, gemaakt door de firma Tichelaar. Dat moet korter, zegt presentator Maxim Hartman. Lees meer

6 min.

Purpose marketing of juist je purpose vinden

Weer zo'n marketing buzz term voor de bullshit bingo hoor ik je denken. Ja, daar heb je zeker wel een punt mee, want purpose marketing mag dan nog steeds hot zijn, veel experts zijn er alweer klaar mee. Lees meer

7 min.

Toe aan een WOW moment 4 tips om van jouw idee net zo n succes als swapfiets te maken

Nederland is een fietsenland. Er zijn naar schatting 22,8 miljoen fietsen in ons kleine kikkerlandje, in totaal fietsen we samen zo’n 5 miljard kilometer per jaar over 37.000 kilometer fietspad. Fietsen zit in ons DNA, we groeien ermee op. Lees meer

6 min.

Perfect match: B2B influencer marketing doe je zo

Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten. Lees meer

5 min.

5x leesvoer of hoe een goed boek bijdraagt aan de kwaliteit van je werk

Wanneer heb je voor het laatst gelezen? Niet scrollend door je Facebook tijdlijn of Instagram feed, nee écht, met een boek in de hand? Omdat we geloven dat kennis delen vermenigvuldigen is, delen we onze favoriete boek(en) én bijbehorende inzichten.. Lees meer

10 min.

Een kickass contentstrategie in 6 stappen

Er is een magic number voor communicatieprofessionals en dat is niet wat De La Soul rapte in ‘The Magic Number’. Er zijn namelijk niet drie (10 punten als je die zo wist), maar zeven contactmomenten nodig om jouw doelgroep te activeren. Lees meer

6 min.

Artificial Intelligence in creatieve bedrijven: banenpikker of buddy?

Hallo! In dit artikel zullen we het hebben over de voor- en nadelen van het gebruik van kunstmatige intelligentie in creatieve marketingbedrijven. Deze intro is geschreven door een chatbot. De rest van het artikel is geschreven door een mens. Lees meer

12 min.

Wat kunnen we leren van de 'grote jongens' als het gaat om employer branding?

Bij GI leren we graag van anderen, want daar kun je alleen maar van groeien. Daarom schrijven we regelmatig inspiratie blogs over merken of initiatieven die ons uitdagen nóg beter te worden. Dit keer zochten we naar pareltjes in Employer Branding. Lees meer