Multimedia vormgever

Als creative branding agency bouwen we merken die blijven. Dit doen we door een merk, de keten en de bijbehorende markten en doelgroepen écht te begrijpen. Solliciteer nu

Daarom zoeken we een veelzijdige, creatieve multimedia vormgever om ons team te versterken. Jij hebt een scherp oog en weet onze klanten (en ons natuurlijk) te enthousiasmeren middels verrassende designs en hoogwaardige animaties. 


Welke coole dingen ga je doen bij GI?

Jouw toekomstige creatieve uitdagingen zijn zowel on- als offline. Dit vraagt om snel schakelen tussen programma’s en het je in kunnen leven in verschillende projecten, doelgroepen en markten. Onze klantvraagstukken variëren van conceptontwikkeling en -doorvertalingen, logo’s en visual identities, online banners, social posts en ads, (online) magazines, brochures, infographics, animaties, movies, icons, UX-designs, websites en landingspagina’s tot beurzen (ooit weer), POS-materialen, advertenties en verpakkingen.

Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze spot-on moeten zijn. De lat ligt hoog op creatief vlak, want dan alleen kun je als multimedia vormgever echt het verschil maken. Naast dat je aan de slag gaat voor topklanten is de samenwerking met het team erg belangrijk. Als multimedia vormgever ben je namelijk vaak de schakel tussen concept en DTP. Je beschikt over een positieve mindset, denkt in oplossingen en weet precies wanneer je met jouw energie een extra creatieve spark kunt geven aan een project.

Wat verwachten we van een multimedia vormgever?

Je bent een creatief denker en hebt een natuurlijke passie voor vormgeving. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende (internationale) opdrachten en de daarvoor benodigde programma’s. Als je maar kunt ontwerpen en jouw creativiteit kunt laten gelden. Jouw vuurtje gaat namelijk echt branden als jij persoonlijk het verschil kunt maken door een concept of design naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast ben je een kei in animeren. Je bent dus niet voor één gat te vangen (of in een hokje te stoppen) en denkt altijd vooruit en bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, of je nu bezig bent met bewegend beeld, digitaal aan het designen bent of tovert met typografie. Begrijp jij na een briefing dan ook nog precies wat onze projectmanagers nodig hebben? Dan zijn zowel wij als onze klanten helemaal in de wolken met jou!

Over GI

GI bestaat uit een team vol vakidioten die houden van complexe materie, uitdagende vraagstukken en veelzijdige markten. We zoeken altijd naar het verschil dat écht het verschil maakt. Dat gebruiken we voor het bouwen van sterke, herkenbare B2B(2C) merken, al gaan we een B2C-uitdaging ook graag aan. We werken voor nationale en internationale klanten in diverse markten. Dat betekent dat we net zo enthousiast worden van ingewikkelde coatings als van voer voor kweekvissen, een campagne voor matrassen of frietjes. (Oké, toegegeven, van frietjes worden we wel echt extra blij!). Wat we als team ook bedenken of maken, we duiken er helemaal in en komen pas weer boven als we voelen dat we goed zitten. Zo werken we al meer dan 30 jaar.

There’s no I in ‘team’

(but also no b,c,d,f,g,h,j,k,l,n,o,p,q,r,s,u,v,w,x,y or z)

Ons team is ontzettend belangrijk en daar speel jij als schakel een belangrijke rol in. Je werkt dagelijks samen met je content en creatie-collega’s en de project- en accountmanagers en neemt daarin een proactieve rol aan. Zij kunnen erop vertrouwen dat je de deadline haalt en aanstuurt op niets minder dan een 10. Expertise in bepaalde online technieken is uiteraard een pré, evenals andere (boven)menselijke krachten die jou tot een echte super collega maken.

De volgende zaken passen helemaal bij jouw profiel:

  • MBO of HBO werk- en denkniveau met tenminste 4 jaar relevante (bureau)ervaring.

  • Kennis van en ruime ervaring met Adobe software (Indesign, Photoshop, Illustrator, Premiere en After Effects).

  • Kennis van en ervaring met XD, Figma, Tumult Hype, HTML en Google webdesigner zijn een pré

  • In staat om zelfstandig vorm te geven aan je functie en taken uit te voeren.

  • Creatief, enthousiast, innovatief, initiatiefrijk, kritisch, betrokken en flexibel.

  • De nadrukkelijke wens om regelmatig een goede grap te maken of om het team te trakteren.

Wat bieden wij?

Bij GI werk je in een professionele organisatie aan de tofste (internationale) vraagstukken.

Daarnaast bieden wij:

  • Een hecht, ambitieus en enthousiast team (neem je humor mee!) in een informele sfeer, dat de schouders eronder zet als het nodig is. Bij ons geldt dan ook: work hard, laugh harder! 

  • Bij GI staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. Wij hebben veel specialismen in huis en (van elkaar) blijven leren vinden wij bijzonder belangrijk. Dat biedt doorgroeimogelijkheden. Daarom heb je bij GI eens in de 6 weken een persoonlijk BILA-gesprek met je leidinggevende, waarin jouw persoonlijke ontwikkeling en POP alle aandacht krijgen.

  • Onze werklocatie in Melt op Strijp-T is van alle gemakken voorzien en ingericht op flexibel werken. In overleg kun je ook thuis werken, dan voorzien we jou van een werkstation.

  • Je kunt je werkdag flexibel starten tussen 7.00 en 10.00 uur, zo kun je bijvoorbeeld je sport- of privéafspraken flexibel plannen.

  • Ook belangrijk: je salaris is natuurlijk marktconform.

  • Wij dragen 50% bij aan het opbouwen van je pensioen.

  • Je krijgt bij ons altijd kilometervergoeding, zelfs als je -bij wijze van spreken natuurlijk- kruipend naar je werk kan!

  • Tot slot borrelen we elke week samen en organiseren we, zeker nu het weer kan, meerdere gezellige, hysterische uitjes per jaar! 

Zie jij jezelf wel als onze nieuwe multimedia vormgever die het verschil kan maken voor onze klanten? Stuur dan je CV, portfolio met je beste werk en een verrassende motivatie naar Mieke Evers: Mieke@gi.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

JOIN US NOW!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met u op