Hey, ken ik jou
niet ergens van?

Eén van de meest gebruikte openingszinnen ooit. Alleen proberen wij je niet te versieren, maar willen we je écht leren kennen. En aangezien jij je nu op onze contactpagina bevindt betekent dat waarschijnlijk dat jij ons ook wilt leren kennen. Dus vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.
info@gi.nl
Tel. +31 (0) 40 204 56 12

Strijp-T Gebouw TQ
Achtseweg Zuid 159R

5651 GW Eindhoven

Een magazine interactief én meetbaar maken

Hoe Lamb Weston het gedrukte magazine
verruilde voor trackable content in Maglr

Content creatie naar een hoger niveau tillen

Eat This! Magazine is toe aan haar tiende editie en dat is niet alleen een jubileum voor het magazine, maar ook voor GI. Al sinds het allereerste issue is GI in charge als het aankomt op de gehele inhoud én het (UX) design van het magazine. Content creatie à la carte dus, zodat Lamb Weston chefs, restauranteigenaars en andere horecaprofessionals kan inspireren met tips, unieke recepten en inzichten van branchegenoten. Omdat we bij GI altijd gaan voor de 9+, dachten we meteen na over manieren waarop we onze 'snackable content' interactief én meetbaar konden maken. En dat is een succes gebleken!

Interactieve content in Maglr

Waar eerdere edities van Eat This! verschenen als digitale pdf en op de website, is het nieuwe magazine volledig gecreëerd in de online tool Maglr. Dat betekent: volop mogelijkheden om items clickable, flippable of op een andere manier interactief te maken. Maar, het moet natuurlijk geen kermis worden. Liever gingen we voor de vibe van een inspirerend food-festival. We dachten daarom nog vóór het schrijven van de artikelen aan de mogelijkheden die we hierbij konden inzetten. Welke extra’s kunnen we toevoegen, welke effecten ondersteunen de inhoud en welke data is aantrekkelijk om te vergaren? Ons doel: een verbeterslag maken, die op zijn beurt weer zorgt voor nóg meer verbetermogelijkheden! Een continue optimalisatie van het magazine dus, met als kers op de taart een steeds rijkere database. Want hoe beter je jouw klanten kent, hoe meer je jouw toekomstige content en communicatie kunt verfijnen. En daarmee wordt het steeds makkelijker om precies de juiste snaar te raken bij jouw doelgroep!

Resultaat dat smaakt naar meer

Wat doe je als het eenmaal staat? Monitoren natuurlijk! Want hoewel inhoud bij GI op één staat, moet die wel goed presteren. Gelukkig blijkt het magazine ook in zijn nieuwe vorm in trek bij de doelgroep. Er wordt veel doorgeklikt, er is een lange leestijd, en gemiddeld bekijken lezers meer dan de helft van de artikelen. Een heerlijk resultaat dus, maar tegelijkertijd (door de inzichten uit de data) een perfect startpunt voor de volgende editie, die ondertussen alweer in de maak is!

Meer cases