Bij GI geloven we dat een sterk merk geen toeval is

Het ontstaat door keuzes durven maken, aandacht voor detail en een match met wie je écht bent, van binnenuit en naar buiten toe. Dat begint bij onszelf. Al meer dan 35 jaar combineren we strategische diepgang met een persoonlijke aanpak. We houden van gerichte vragen, strakke processen en creativiteit die werkt. Dat doen we met onze mensen, maar ook door slim samen te werken met AI.

We houden van denken, maar nog meer van dóen. En wat we beloven, fixen we. Punt. We gaan voor kwaliteit, karakter en merken die blijven hangen. En boven alles houden we van samenwerken. Met mensen die iets willen bouwen. Die gaan voor betekenis. En die, net als wij, energie krijgen van duidelijkheid, beweging en merken die echt leven.

Hoe GI werkt met AI

AI verandert hoe mensen werken. Ook jouw klanten. Ook jouw team, dus ook wij. We zien het. En we begrijpen het. Daarom zetten we AI in als slimme schakel: in strategie, creatie en merkactivatie. Niet als kunstje, maar om snelheid én kwaliteit te combineren. Om merken grip te geven in een razendsnel veranderende wereld.

Bij GI gebruiken we AI om nóg beter te worden in wat we al doen: merken helpen om voorsprong te pakken, te vergroten en vast te houden. AI helpt ons sneller tot de kern te komen, alternatieven te verkennen, en creatief te versnellen, zonder in te leveren op kwaliteit. En nee, het vervangt ons niet: het verrijkt ons werk. Geen geheim dus. Geen buzz. Geen hype. Gewoon een essentieel onderdeel van hoe wij als strategisch partner werken.

Merk + tech = Not on Paper

Digitale projecten doen we niet alleen. Daarvoor werken we samen met Not on Paper. Zij zijn experts in het bouwen van slimme websites, platforms en maatwerkapplicaties precies afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Waar GI de koers uitzet op het gebied van merk, strategie en content, vertaalt Not On Paper die door naar functionele digitale oplossingen. Snel schakelen, technisch sterk en altijd in lijn met het grotere geheel. Samen zorgen we ervoor dat het niet alleen goed voelt, maar ook gewoon goed werkt.

Ontmoet het team van GI

We zijn strategen, accountmanagers, projectmanagers, content creators, copywriters, developers, animators en (digital) designers. Geen grote ego’s, wel met grote ideeën. Want een echte GI’er graaft dieper, denkt scherp en krijgt energie van inhoud. We zijn extreem nieuwsgierig en altijd in voor aanpakken wat beter kan. Samen zorgen we voor een vloeiend proces, energie in de samenwerking, en werk dat raakt én resultaat oplevert.

Marjolein Vugts

Marjolein Vugts

Managing Director

Sander Broeksteeg

Sander Broeksteeg

(UX) Designer

Debbie Hovens

Debbie Hovens

Creative Director

Roel Reniers

Roel Reniers

Designer & Animator

Chantal Aarts

Chantal Aarts

Merkstrateeg

Laura Cornet

Laura Cornet

Concept Developer & Copywriter

Jethro Linders

Jethro Linders

Financial controller / HR medewerker

Robi van Liempd

Robi van Liempd

Concept Developer & Copywriter

Sam van Geloven

Sam van Geloven

Junior Project Manager

Tibo de Groot

Tibo de Groot

Creatief DTP'er

Patrick Rawle

Patrick Rawle

Native Copywriter

Martijn Rief

Martijn Rief

Data Management Specialist

Paul Feijen

Paul Feijen

Data Engineer

Pradeep Kumar

Pradeep Kumar

Data Engineer

Ben Kemp

Ben Kemp

Data Engineer

Onze klanten

Stahl
Lamb Weston
Thetford
NTS
PI
Moore DRV
Darling Ingredients
smeva
Sparke-Keane
AVZ-group
hexagon
Link-it
Energiek
Auping
Big Data Expo
WebWinkelVakdagen
One 4 Leather
Arceus Dental
Enexis
Driessen
Wegener
Start-Select
Samsung
Cito
Igo-post
Interfood
OGZ
Not-on-paper
optisport
van-gennip-textiles
vgt
novik
bosch
van-wijnen
solar-edge
Dremel
Harborn
romar-voss-floor-systems
romar-voss-composites
Ctac
Jaap
No-way-monday
Laco

Regie over je merk?
Zet nu de eerste stap.

Het enige dat je hoeft te doen, is dit formulier invullen.

Bedankt voor het invullen!

We komen zo snel mogelijk terug op jouw bericht.