Hoe complexer, hoe beter!
Iedereen zegt natuurlijk dat ‘ie van uitdagingen houdt. Maar wat nou als jouw uitdaging niet om ‘zo snel mogelijk’ draait, maar om diepte en complexiteit? Geen quick fixes, maar écht begrijpen? Voor sommige vraagstukken kun je niet aan de oppervlakte blijven: je móet de diepte in. Begrijpen, analyseren, leren, en bouwen. Niet per se de standaard aanpak, maar het is precies waar wij goed in zijn.
Als inhoudsjunkies combineren wij slimme strategieën met creatieve oplossingen. Maar wat ons écht onderscheidt, is onze fascinatie voor details en hersenbrekende materie. Van onderwerpen als semicon, chemie en foodtech tot ingewikkelde employer branding vraagstukken of bouwen aan sterke merkconsistentie in een chaotische markt: In complexiteit vinden wij het verschil dat écht het verschil maakt.
Geen shortcuts, maar inhoud.
Wij houden van
complexe
Zijn wij een match?
Niet elke klus is voor ons – en dat vinden we helemaal prima. Maar als jouw vraagstuk zo complex is dat sommige hoofden ervan gaan tollen en je een partner zoekt die er met volle energie induikt en het nog leuk maakt ook, dan zijn wij misschien wel precies wie je nodig hebt.
"Misschien?! Ik wil het zeker weten!"
Helemaal mee eens, daarom vind je hieronder een checklist. Beantwoord jij de meeste vragen met ja? Dan weet je het zeker: wij kunnen samen de markt veroveren!
✔ Jouw branche zit vol met ingewikkelde processen en uitdagingen.
Als je in een wereld opereert die niet zomaar voor iedereen te begrijpen is, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
✔Jouw markt vraagt om een partner die de complexiteit écht begrijpt.
Een partner die verbanden ziet, doorvraagt en weet wat er nodig is om gas te geven.
✔ Je zoekt meer dan creativiteit alleen.
Strategie en écht begrijpen zijn voor ons minstens zo belangrijk als verrassende ideeën. Want zo’n idee werkt pas écht als het is gebouwd op een ijzersterke fundering.
✔ Je zoekt een partner die van samenwerken en co-creëren een feestje maakt.
We brengen energie, humor en een flinke dosis enthousiasme, want bouwen aan je merk moet ook gewoon leuk zijn.
Ja? Zie je het al helemaal voor je?
Show, don't tell
Voor ons een belangrijk uitgangspunt. Geen lange verhalen, maar concrete voorbeelden van hoe we complexe vraagstukken aanpakken. Van ingewikkelde uitdagingen naar slimme oplossingen—deze cases laten zien hoe wij het verschil maakten.
Wie is GI?
Iedereen die bij ons werkt, is een ‘echte GI’er’. Wat dat betekent? Voor ons is een echte GI’er iemand die aangaat op inhoudelijke uitdagingen, iemand die nét te hard lacht, nét te hard doorvraagt en soms nét te hard aanwezig is. Iemand met bijzondere obsessies en fascinaties; ruimtevaarttechnologie, bijzondere zeeslakken of de scheikunde achter zuurdesemdeeg, om maar wat te noemen.
Een echte GI’er is zo iemand waarvan je weet dat hij/zij het feestje op gang krijgt, niet met drank overigens - maar met inhoud, energie en sterke verhalen. Slaapwekkend of juist too much voor velen, intens interessant voor the lucky few.
Alle knappe koppen bij elkaar
Het hechte team van GI is een ‘zooitje geregeld’ én de leukste van Eindhoven – of ja, van Nederland moeten we eigenlijk zeggen. Een creative branding agency vol vakidioten, gespecialiseerd in verschillende disciplines, die als team iedere dag weer werken aan merken die blijven.
Tussen alle GI’ers staan ook een paar slimme koppen die bij Not on Paper werken. Als specialisten in maatwerkapplicaties en websites doen zij een ‘GI-pet’ op wanneer nodig. Dat kan makkelijk, want Not on Paper is een zakelijk broertje van GI. En familie, ja, dat werkt nou eenmaal lekker samen.