Hey, ken ik jou
niet ergens van?

Eén van de meest gebruikte openingszinnen ooit. Alleen proberen wij je niet te versieren, maar willen we je écht leren kennen. En aangezien jij je nu op onze contactpagina bevindt betekent dat waarschijnlijk dat jij ons ook wilt leren kennen. Dus vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.
info@gi.nl
Tel. +31 (0) 40 204 56 12

Strijp-T Gebouw TQ
Achtseweg Zuid 159R

5651 GW Eindhoven

Geïntegreerde campagnes & content creatie:
hét geheim voor een échte connectie

Met de juiste vakinhoudelijke content, spot on vertaald naar je doelgroep, kun je een waardevolle connectie aangaan, een kloppende campagne opzetten en je autoriteit binnen de markt claimen.

De juiste, high-end content creëren en deze op de meest effectieve manier inzetten, dat is wat we bij GI doen. Hoe we dat doen? Lees snel verder.


Content creatie die het verschil maakt

Jouw doelgroep bereiken is een constant spel van push en pull. Het creëren van de juiste content, die telkens weer prikkelt en verrast is een uitdaging. Zeker als het gaat om de vakinhoudelijke content voor een complexe markt, diepgaande materie of een specifieke technische doelgroep. Hierbij is een ‘mooi plaatje’ niet genoeg. High-quality content, dat is wat het verschil maakt: bedoeld voor het doorvertalen van merkstrategieën, visies, markttrends, het op de kaart zetten van een onbekende industrie of technologie en voor een niche doelgroep die specialistische kennis zoekt.

Copywriting en content creatie vanuit de inhoud

Vakinhoudelijke, complexe content spot on vertalen naar wat de doelgroep nodig heeft is dus het geheim voor een waardevolle connectie met je doelgroep. Hierbij is een 360 graden-aanpak essentieel: van scherp geschreven whitepapers in elke taal, trendreports, nieuwsbrieven, artikelen en verhalen tot banners, animaties en infographics, maar ook brochures, POS-materiaal, beurzen en ga zo maar door. Zowel on- als offline moeten de middelen elkaar versterken en de juiste informatie bieden op het juiste moment. Uiteraard allemaal gelinkt aan een duidelijk concept en opgemaakt met een onderscheidend design.

Bereik de juiste doelgroepen met doeltreffende campagnes

Bij het ontwikkelen van de juiste, high-end content is het natuurlijk van belang dat je weet wanneer (en hoe!) deze gaat worden ingezet. Je kunt namelijk de perfecte content creëren, maar als je doelgroep deze niet te zien krijgt, heeft het geen effect. Om ervoor te zorgen dat onze content altijd effectief is werken we bij GI met verschillende modellen waarin de verschillende fases van de customer journey terugkomen. Weten in welke fase welke boodschap van belang is, geeft je de tools om je doelgroep(en) op een effectieve manier te bereiken met content waar ze écht behoefte aan hebben.

Uiteraard moet het resultaat niet alleen kloppen maar ook meetbaar zijn. Hoe heeft de high-end content nou écht gepresteerd? En naar welk concreet resultaat werken we toe? Om dit gestroomlijnd te laten verlopen ontwikkelen we samen aan de start van de campagne(s), duidelijke KPI’s. Hierop kunnen we bijsturen en optimaliseren zodat we de doelgroep continu blijven activeren om interactie aan te gaan met je merk. Uiteraard is hierbij SEO- en SEA-optimalisatie, op basis van een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, onmisbaar. Het vormt de basis van een duidelijke content- en campagnestrategie.

Laat content voor je werken in een Marketing Automation flow

Het creëren van high-end content heeft als voordeel dat het perfect in te zetten is binnen een Marketing Automation flow. Dit kan binnen een bestaande flow. Heb je die nog niet? Dan helpen we je graag met deze op te zetten vanaf ‘scratch’. Zodra deze staat, zorgen inhoudelijke nieuwsbrieven en mailings, (industrie-gerelateerde) whitepapers, trendreports en artikelen, infographics en animaties ervoor jouw doelgroep verder aan je merk te verbinden en je autoriteit te versterken.

Benieuwd naar hoe wij high-end content kunnen ontwikkelen voor jouw merk?

Dat snappen we en leggen we je graag uit! Hierbij is geen onderwerp te complex, doelgroep te specifiek of de niche te klein. Samen met jou zijn we ervan overtuigd dat we de juiste content kunnen creëren. Content waar jouw doelgroep écht op zit te wachten en, door een cross-mediale aanpak, niet meer omheen kan.

Cases met ijzersterke content creatie, gevangen in geïntegreerde campagnes:

One 4 Leather - Knowledge hub & community building

Auping - Awareness campaign