Wij zijn GI, dé creative branding agency vol vakidioten die houden van complexe materie, uitdagende B2B(2C) vraagstukken en veelzijdige markten om zich helemaal in vast te bijten.
Noem ons inhoud-junkies, liefhebbers van complexe high end content of 'B2B, B2C of zelfs B2B2C storytelling’ nerds, wij voelen ons in alle gevallen direct aangesproken. Wij houden er als onafhankelijk communicatiebureau namelijk al meer dan 30 jaar van om een merk, de bijbehorende keten, markt en doelgroepen écht te begrijpen. Zo kunnen we het verschil ontdekken dat werkelijk het verschil maakt (iets wat een merk oprecht onderscheidt van de concurrent). Dat gebruiken we voor het maken van sterke, herkenbare B2B en B2C-merken (en al helemaal als het samenkomt in B2B2C vraagstukken!). Dit betekent dat we je inmiddels alles kunnen vertellen over welke dierlijke bijproducten geschikt zijn voor het voer van kweekvissen, welke coatings op je kozijnen en je schoenen te vinden zijn, waar dat krokante laagje om je favoriete friet van gemaakt wordt én hoe je van een matras een circulair product maakt. Dit is namelijk wat onze (internationale) klanten bezighoudt en enthousiast maakt, en daarom ook ons, als creative branding agency.
Dé agency waar
creativiteit en meetbaarheid
samenkomen
Als creative branding agency willen we altijd goed werk leveren dat je creatief verrast én meetbaar is, hoe uitdagend of ingewikkeld jouw markt ook mag zijn. Daarom zetten we per project de juiste GI-experts aan tafel, die van strategie tot concept, design en uitwerking het resultaat naar een hoger niveau brengen. Maar als er specifieke specialistische kennis nodig is, bijvoorbeeld als het gaat om het ontwikkelen van een online tool of het optimaliseren van je technische SEO? Dan schuiven onze vaste partners aan. Denk hierbij aan ons broertje a.k.a. digital natives Not on Paper, een groep hardcore nerds die alle online maatwerkoplossingen kan bouwen die je maar kunt bedenken. Of we maken plaats aan tafel voor externe experts in online performance waarbij we aan een half woord genoeg hebben, of voor andere partners waar onze klanten graag mee samenwerken. Zo blijven we wendbaar, houden we altijd het overzicht om zo onze eigen, perfecte spelersselectie te kiezen waarmee we de wedstrijd winnen. Want winnen, dat doen we graag – maar wel samen én gebaseerd op cijfers in plaats van onderbuikgevoel!
Alle knappe koppen bij elkaar
Het hechte team van GI is een ‘zooitje geregeld’ én de leukste van Eindhoven – of ja, van Nederland moeten we eigenlijk zeggen. Een creative branding agency vol vakidioten, gespecialiseerd in verschillende disciplines, die als team iedere dag weer werken aan merken die blijven.
Tussen alle GI’ers staan ook een paar slimme koppen die bij Not on Paper werken. Als specialisten in maatwerkapplicaties en websites doen zij een ‘GI-pet’ op wanneer nodig. Dat kan makkelijk, want Not on Paper is een zakelijk broertje van GI. En familie, ja, dat werkt nou eenmaal lekker samen.