GI ZOEKT EEN
PROJECTMANAGER

Zo iemand die weet van aanpakken. Iemand die ‘het wel regelt’ en orde in de creatieve chaos weet te scheppen. Is it you? Solliciteer nu


Wie? GI!

Als creative branding agency bouwen we merken die blijven. Dit doen we door een merk, de keten en de bijbehorende markten en doelgroepen écht te begrijpen. Voornamelijk in de nationale en internationale B2B-markt, al worden we op z’n tijd ook zeker blij van een uitdagende B2C-klus. En of het nou een strategie-, concept-, creatie- of uitrol-uitdaging is, zolang we er maar alles uit kunnen halen zijn wij happy campers. Dat is in meer dan 30 jaar nog steeds niet veranderd.

The dream

We zoeken een zelfstarter, meedenker, nauwkeurige checker, strakke planningsbewaker en prettige communicator. Als een echte Marie (of Karel) Kondo weet jij uit de wirwar te halen wat je nodig hebt en speel je dit door naar de juiste personen. Door jouw inspanningen weten onze klanten waar ze aan toe zijn op het gebied van planning, deadlines en budget. Of het nu gaat om het indelen van opdrachten bij de juiste teamleden of het overleggen met een externe leverancier: jij weet precies hoe je de puntjes moet verbinden voor een geslaagd project. 

The job

Je houdt onze klanten op de hoogte van de actuele stand van zaken en staat klaar voor al hun vragen. Voor het creatieteam verzamel je de puzzelstukjes die ze nodig hebben om hun opdracht compleet te maken. Zo maak je onze klanten blij met werk dat binnen de afgesproken tijd en het gestelde budget valt en, omdat je nét even dat stapje extra hebt gezet, ook nog eens in positieve zin verrast.

Daarnaast plan je het creatieteam in, brief je hen, beoordeel je hun output op communicatie en verzorg je zaken als inkopen, facturen, urenregistratie en andere administratieve taken. Als klanten bij ons langskomen ben jij de eerste die hen aanspreekt, maar ook jouw collega’s zijn elke ochtend blij jou te zien. Gewoon, omdat je er elke dag weer voor gaat, een fijne aanvulling bent op het team en iets te vertellen hebt (of het nu over een gekke hobby gaat of een tv-serie die je hebt gekeken)!

The checklists

Jij houdt van vinkjes zetten, wij houden van vinkjes zetten. Afvinken dus! Je maakt ons blij als je beschikt over de volgende kwaliteiten:

  • 2-5 jaar relevante (bureau)ervaring in een projectmanager-functie of een functie met soortgelijke taken

  • Up-to-date kennis van communicatie, creatie en het grafische proces. (Je hoeft zelf het grafische proces niet te beheersen)

  • Kennis van (of interesse in) AI, social media, monitoring & social publishing tools

  • Talent voor organiseren

  • Goed in communcatie en samenwerken  

  • Uitstekend in Nederlands en Engels

En dit lijstje vinken wij voor jou af! Dit is waarom jij bij GI wil werken:

  • Je werkt in een professionele organisatie aan de tofste vraagstukken

  • Je verdiept je in allerlei verschillende markten

  • Je komt terecht in een hecht, ambitieus en enthousiast team, in een informele sfeer. We zetten onze schouders eronder maar liggen ook regelmatig onder het bureau van het lachen! (Letterlijk.)

  • Jouw ontwikkeling staat centraal. Wij hebben veel specialismen in huis en blijven van elkaar leren. Er zijn volop doorgroeimogelijkheden.

  • Je kunt je werkdag starten tussen 7.00 en 10.00 uur, zo kun je bijvoorbeeld je sport- of privé-afspraken flexibel plannen.

  • Je ontvangt een marktconform salaris tussen de 3.000 - 3.800 euro bruto per maand bij een 40-urige werkweek

  • Wij dragen 50% bij aan het opbouwen van je pensioen.

  • Je ontvangt vakantiegeld, relevante vergoedingen en vakantiedagen.

  • We borrelen wekelijks en organiseren meerdere gezellige, hysterische uitjes per jaar!

Okeee... let's go?!

Als je na het lezen van deze vacature heel hard "JA!" gilt (of knikt, dat mag ook) dan weet je hoe laat het is. Tijd om als de wiedeweerga je CV en verrassende motivatie naar Chantal Aarts te sturen, via Chantal@gi.nl (of solliciteer via het formulier hieronder).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

JOIN US NOW!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.