Psst! Wij hebben
iets
te vertellen
1 min.
Waarom een goed concept aan een sterk haakje hangt
De kapstok, het haakje, de hook…Hoe je het ook noemt, het is essentieel voor een goed concept. Waarom? Dat leggen we je graag uit! Read more
Snack
03.10.2024
6 min.
Rebranding re-invent your brand
Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen? Read more
Rebranding
01.10.2024
1 min.
Ritme in je tekst, hoe werkt dat?
In een tijd van steeds meer beeld en steeds minder tekst is het essentieel om de aandacht van je lezer te trekken én vast te houden. Een van de middelen om dat te doen is door het gebruik van ritme. Ritmisch lezen maakt immers dat de boodschap beter blijft hangen… en dat wil je! Read more
Snack
15.08.2024
1 min.
Persona's en ai, a match made in heaven?
In onze wereld zijn persona’s van onschatbare waarde. Maar, wat zijn het precies, hoe worden ze gebruikt? En hoe werken wij samen met ai om onze persona's nóg meer leven in te blazen? We vertellen het je binnen een minuutje in deze snack. Go! Read more
Snack
15.08.2024
12 min.
Wat kunnen we leren van de 'grote jongens' als het gaat om employer branding?
Bij GI leren we graag van anderen, want daar kun je alleen maar van groeien. Daarom schrijven we regelmatig inspiratie blogs over merken of initiatieven die ons uitdagen nóg beter te worden. Dit keer zochten we naar pareltjes in Employer Branding. Read more
Employer branding
23.10.2023
6 min.
Artificial Intelligence in creatieve bedrijven: banenpikker of buddy?
Hallo! In dit artikel zullen we het hebben over de voor- en nadelen van het gebruik van kunstmatige intelligentie in creatieve marketingbedrijven. Deze intro is geschreven door een chatbot. De rest van het artikel is geschreven door een mens. Read more
Artificial Intelligence
17.01.2023
6 min.
Perfect match: B2B influencer marketing doe je zo
Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten. Read more
Marketing
23.07.2021
9 min.
Niemand gelooft een merk dat claimt authentiek te zijn
Authenticiteit, als je dat hardop noemt als een van je merkwaarden, dan doe je het verkeerd. Hoezo dan? Als je heel hard roept dat je authentiek bent, dan is dat net als met ‘rebels’: 100% zeker dat je het dan niet bent. Read more
Storytelling
22.06.2021
10 min.
Schrijven als hemingway
Bij GI zijn we gek op dat éne fragment van Omroep Maxim. Een antiekverkoper vertelt wat hij vasthoudt: een mooi decoratief porseleinen mandje uit Makkum, gemaakt door de firma Tichelaar. Dat moet korter, zegt presentator Maxim Hartman. Read more
Storytelling/copywriting
22.06.2021