Hey, ken ik jou
niet ergens van?

Eén van de meest gebruikte openingszinnen ooit. Alleen proberen wij je niet te versieren, maar willen we je écht leren kennen. En aangezien jij je nu op onze contactpagina bevindt betekent dat waarschijnlijk dat jij ons ook wilt leren kennen. Dus vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Thank you for filling in the form. We will contact you as soon as possible.
info@gi.nl
Tel. +31 (0) 40 204 56 12

Strijp-T Gebouw TQ
Achtseweg Zuid 159R

5651 GW Eindhoven

4 min.

Attentie, consistentie! Over hoe en waarom je als merk consistent moet zijn op elk kanaal

Consistentie, consistentie, consistentie: we blijven het benadrukken. Als merk is het namelijk heel verleidelijk om continu met de trends mee te gaan. ‘Maar…’ horen we je denken, ‘je moet toch ook relevant blijven? Read more

5 min.

Impact maken op je doelgroep, met content op het juiste niveau

‘Keep it simple, stupid’ (KISS) is een bekend designprincipe, ooit bedacht door een Amerikaanse vliegtuigingenieur. Het idee? Houd de zaken zo eenvoudig mogelijk. Read more

5 min.

De waarde van creativiteit in het tijdperk van AI

Van logo-generator tot een app die je moedervlek scant en zegt of hij wel of niet verdacht is: de toepassingen van AI lijken eindeloos. En dan is er ook nog die ene AI die iedereen gebruikt: ChatGPT. Read more

3 min.

Eerste hulp bij complexiteit: wat als consumenten zich niet willen verdiepen in jouw product?

In een wereld vol keuzes is opvallen op zich al een niet te onderschatten uitdaging. Maar, die uitdaging wordt nog groter als het gaat om complexe producten in verzadigde markten, zoals energie of verzekeringen. Read more

1 min.

Waarom een goed concept aan een sterk haakje hangt

De kapstok, het haakje, de hook…Hoe je het ook noemt, het is essentieel voor een goed concept. Waarom? Dat leggen we je graag uit! Read more

6 min.

Rebranding re-invent your brand

Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen? Read more

1 min.

Ritme in je tekst, hoe werkt dat?

In een tijd van steeds meer beeld en steeds minder tekst is het essentieel om de aandacht van je lezer te trekken én vast te houden. Een van de middelen om dat te doen is door het gebruik van ritme. Ritmisch lezen maakt immers dat de boodschap beter blijft hangen… en dat wil je! Read more

1 min.

Persona's en ai, a match made in heaven?

In onze wereld zijn persona’s van onschatbare waarde. Maar, wat zijn het precies, hoe worden ze gebruikt? En hoe werken wij samen met ai om onze persona's nóg meer leven in te blazen? We vertellen het je binnen een minuutje in deze snack. Go! Read more

12 min.

Wat kunnen we leren van de 'grote jongens' als het gaat om employer branding?

Bij GI leren we graag van anderen, want daar kun je alleen maar van groeien. Daarom schrijven we regelmatig inspiratie blogs over merken of initiatieven die ons uitdagen nóg beter te worden. Dit keer zochten we naar pareltjes in Employer Branding. Read more

6 min.

Artificial Intelligence in creatieve bedrijven: banenpikker of buddy?

Hallo! In dit artikel zullen we het hebben over de voor- en nadelen van het gebruik van kunstmatige intelligentie in creatieve marketingbedrijven. Deze intro is geschreven door een chatbot. De rest van het artikel is geschreven door een mens. Read more

6 min.

Perfect match: B2B influencer marketing doe je zo

Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten. Read more

9 min.

Niemand gelooft een merk dat claimt authentiek te zijn

'Ik ben authentiek!'... Is dat één van je merkwaarden en is dit hoe je het communiceert? Dan doe je het verkeerd. Waarom? Het is net als met ‘rebels’: als je moet zeggen dat je het bent, dan ben je het 100% zeker niet! Read more

10 min.

Hemingway 101: eerste hulp bij heldere teksten

Bij GI zijn we gek op 'mand!': kort en krachtig. Alleen voegen wij daar graag 'precies' aan toe. Zorgvuldig je woorden kiezen zorgt ervoor dat je tekst kort én vol betekenis is. In deze blog leren we van iemand die deze kunst tot in de puntjes beheerste... Read more