Hey, ken ik jou
niet ergens van?

Eén van de meest gebruikte openingszinnen ooit. Alleen proberen wij je niet te versieren, maar willen we je écht leren kennen. En aangezien jij je nu op onze contactpagina bevindt betekent dat waarschijnlijk dat jij ons ook wilt leren kennen. Dus vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.
info@gi.nl
Tel. +31 (0) 40 204 56 12

Strijp-T Gebouw TQ
Achtseweg Zuid 159R

5651 GW Eindhoven

1 min.

Waarom een goed concept aan een sterk haakje hangt

De kapstok, het haakje, de hook…Hoe je het ook noemt, het is essentieel voor een goed concept. Waarom? Dat leggen we je graag uit! Lees meer

6 min.

Rebranding re-invent your brand

Rebranding is in de marketing- en reclamewereld een bekend begrip, gekenmerkt door een ouderwets taboe. Want rebranden doe je toch alleen om van je slechte imago af te komen? Lees meer

1 min.

Persona's en ai, a match made in heaven?

In onze wereld zijn persona’s van onschatbare waarde. Maar, wat zijn het precies, hoe worden ze gebruikt? En hoe werken wij samen met ai om onze persona's nóg meer leven in te blazen? We vertellen het je binnen een minuutje in deze snack. Go! Lees meer

1 min.

Ritme in je tekst, hoe werkt dat?

In een tijd van steeds meer beeld en steeds minder tekst is het essentieel om de aandacht van je lezer te trekken én vast te houden. Een van de middelen om dat te doen is door het gebruik van ritme. Ritmisch lezen maakt immers dat de boodschap beter blijft hangen… en dat wil je! Lees meer

12 min.

Wat kunnen we leren van de 'grote jongens' als het gaat om employer branding?

Bij GI leren we graag van anderen, want daar kun je alleen maar van groeien. Daarom schrijven we regelmatig inspiratie blogs over merken of initiatieven die ons uitdagen nóg beter te worden. Dit keer zochten we naar pareltjes in Employer Branding. Lees meer

6 min.

Artificial Intelligence in creatieve bedrijven: banenpikker of buddy?

Hallo! In dit artikel zullen we het hebben over de voor- en nadelen van het gebruik van kunstmatige intelligentie in creatieve marketingbedrijven. Deze intro is geschreven door een chatbot. De rest van het artikel is geschreven door een mens. Lees meer

6 min.

Perfect match: B2B influencer marketing doe je zo

Influencers zijn, heel kort door de bocht en zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, mensen die anderen beïnvloeden. En dat werkt. Denk maar eens terug aan het meisje bij je in de klas dat als eerste met een jojo aan kwam zetten. Lees meer

9 min.

Niemand gelooft een merk dat claimt authentiek te zijn

Authenticiteit, als je dat hardop noemt als een van je merkwaarden, dan doe je het verkeerd. Hoezo dan? Als je heel hard roept dat je authentiek bent, dan is dat net als met ‘rebels’: 100% zeker dat je het dan niet bent. Lees meer

10 min.

Schrijven als hemingway

Bij GI zijn we gek op dat éne fragment van Omroep Maxim. Een antiekverkoper vertelt wat hij vasthoudt: een mooi decoratief porseleinen mandje uit Makkum, gemaakt door de firma Tichelaar. Dat moet korter, zegt presentator Maxim Hartman. Lees meer