GI zoekt een
Client lead die het
inhoudelijke verschil maakt
voor en met onze klanten

Het inhoudelijke verschil? Ja! Of het nu gaat om ingrediënten voor visvoer, complexe technologie of friet: jij bijt je vast in elk onderwerp. Je bent de schakel tussen onze klanten, het creatieteam en externe partners. Jij weet hoe je de onderste steen boven haalt en daarmee haal je het beste uit projecten en de mensen met wie jij werkt. Solliciteer nu


Een beschrijving van onze favoriete Client lead

Jij bent een gedreven collega, die stevig in zijn of haar schoenen staat en graag een stap extra zet. Jij geeft de klant vertrouwen met een goed (de)briefingsgesprek, je stelt slimme vragen en je verdiept je in de materie. Zo achterhaal je precies wat onze klanten willen. Dat breng je vervolgens duidelijk over naar onze creatieven. Als zij willen sparren, kunnen ze op jou rekenen. Je bereidt on- en offline projecten voor en begeleidt het traject van a tot z. Ook beoordeel je het werk van de creatieven en dat van externe leveranciers op inhoud en communicatie, zodat we samen op elk klantniveau te adviseren én overtuigen!

Jij houdt van gezelligheid en klantcontact, maar je draagt ook de verantwoordelijkheid op operationeel niveau. Ook projectplanning en financiën horen erbij, want jij zorgt ervoor dat het eindresultaat staat als een huis (of megacoole caravan, als dat eigenlijk de vraag is). Altijd binnen de gestelde deadline en met het juiste budget. Je weet welke collega’s er nodig zijn voor een project, hoe je de verwachtingen van alle stakeholders managet en welke tools je nodig hebt om tot resultaten te komen waar iedereen (inclusief jij!) vrolijk van wordt.

Het team geniet van jouw enthousiasme en klanten vinden in jou een inhoudelijke en scherpe adviseur. En als de (junior) projectmanager ergens niet helemaal uitkomt, dan sta jij klaar om te helpen. Het zijn die eigenschappen die jou helpen aan te sturen op de 9+ die we als bureau en onderling nastreven. Goed voor het resultaat en voor de teamspirit natuurlijk!

Follow the (Client) leader leader leader. Wat ga jij doen?

Als Client lead bestaat jouw portfolio uit een mix van B2B- en B2C-klanten met grote (online) plannen. Samen met het creatieteam ontwikkel je merk-, product- en interne campagnes, online magazines en always-on content, maar ook websites en beurzen. Je bent goed in het verbinden van mensen en bouwen van klantrelaties waardoor ze jou al snel zien als de go to person. Je bent altijd op zoek naar die juiste ‘klik’, want pas als die er is, kunnen wij écht samen met de klant bouwen aan een merk dat blijft.

Bouw jij mee aan merken die blijven?

Als creative branding agency bouwen we merken die blijven. Dit doen we door een merk, de keten en de bijbehorende markten en doelgroepen écht te begrijpen. Voornamelijk in de nationale en internationale B2B-markt, al worden we op z’n tijd ook zeker blij van een uitdagende B2C-klus. En of het nou een strategie-, concept-, creatie- of uitrol-uitdaging is, zolang we er maar alles uit kunnen halen zijn wij happy campers. Dat is in meer dan 30 jaar nog steeds niet veranderd.

Nog even checken…

Omdat we weten dat een Client lead van afvinken houdt, hebben we hier nog even het een en ander op een rijtje gezet. Je maakt ons blij wanneer je beschikt over de volgende kwaliteiten:

  • Ten minste 4 jaar relevante (bureau)ervaring op een client lead/account/projectmanager-functie of een functie met soortgelijke taken, te denken aan communicatieadvies, brand management etc.

  • Up-to-date kennis van (online) communicatie, creatie en het grafische proces; je hoeft zelf het grafische proces niet te beheersen, maar er wel kennis van hebben om het goed te kunnen begeleiden.

  • Ervaring met het aansturen van en samenwerken met een online performance agency en kennis van (of interesse in) AI, sociale kanalen, monitoring & social publishing tools (met een dikke vette nadruk op AI want daar worden wij mega blij van).

  • Talent voor organisatie en een teamspeler die goed communiceert.

  • Uitstekend in Nederlands en Engels.

En deze boxjes vinken wij zelf af, speciaal voor jou:

  • Bij GI werk je in een professionele organisatie aan de tofste vraagstukken, voor Nederlandse en internationale bedrijven. In markten die zich dichtbij huis bevinden én iets meer een ver-van-je-bed-show zijn. (En daarom minstens net zo interessant!)

  • Je komt terecht in een hecht, ambitieus en enthousiast team, in een informele sfeer. Dat houdt in dat we onze schouders eronder zetten als het nodig is, maar dat we ook regelmatig onder het bureau liggen van het lachen! (Maar echt).

  • Bij GI staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. Wij hebben veel specialismes in huis en (van elkaar) blijven leren vinden wij bijzonder belangrijk. Dat biedt doorgroeimogelijkheden. Daarom heb je bij GI eens in de 6 weken een persoonlijk BILA-gesprek met je leidinggevende, waarin jouw persoonlijke ontwikkeling en POP alle aandacht krijgen.

  • Onze werklocatie in Melt op Strijp-T is van alle gemakken voorzien en ingericht op flexibel en hybride werken.

  • Je kunt je werkdag starten tussen 7.00 en 10.00 uur, zo kun je bijvoorbeeld je sport- of privéafspraken flexibel plannen.

  • Ook belangrijk: je salaris is natuurlijk marktconform. Je ontvangt een salaris tussen de 3.700 en 4.500 euro bruto per maand bij een 40-urige werkweek.

  • Wij dragen 50% bij aan het opbouwen van je pensioen. Daarnaast ontvang je uiteraard vakantiegeld, relevante vergoedingen en vakantiedagen.

  • Tot slot borrelen we elke week en organiseren we, zeker nu het weer kan, meerdere gezellige, hysterische uitjes per jaar!

Zie jij jezelf als onze nieuwe Client lead die het verschil maakt voor onze klanten? Als je nu heel hard "JA!" gilt (of knikt, dat mag ook) dan weet je hoe laat het is. Tijd om als de wiedeweerga je CV en verrassende motivatie naar Chantal Aarts te sturen, via Chantal@gi.nl (of solliciteert via het formulier hieronder).

Ben jij nog net zo blij (als wij) na de kennismaking? Dan volgt er altijd een tweede gesprek. Hierbij zitten (nog meer) mensen aan tafel met wie je gaat werken. Je moet immers wel weten of wij 'je bloedgroep zijn', zoals we dat bij GI altijd zeggen. Nog steeds 'Halleluja”? dan plannen we een dag om te komen proefdraaien. Zo kun jij kijken of je de werkzaamheden en de GI'ers écht leuk vindt, zodat je wederom met volle overtuiging "JA!" kunt zeggen tegen de functie! En dat is toch fijn. Dus denk jij nu: ik ben een GI'er in spe en wil als inhoudelijke enthousiasteling op een van de mooiste (en hoogste) werklocaties van Eindhoven werken? Ga dan nu Chantal stalken!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

JOIN US NOW!

Bedankt voor het invullen. We nemen z.s.m. contact met je op.